joudaweb - časopis Čekanka

Pohodová

29. července 2014 22:37:00

prázdninová Pohodka...

Nebo že by pohádka? Kdepak, opravdu Pohodka a tak trošku hádanková, chcete-li luštitelská, no zkrátka paměťburcující.

 

Původně jsem ji chtěla vyslat začátkem prázdnin a dovolených a s hrůzou zjišťuji, jak vysoké je datum v kalendáři. Takže je narychlo ušitá, stručná, budiž mi odpuštěno.

 

Jak jistě pravidelné čtenářky či čtenáři tuší, budeme si procvičovat paměť a lovit naše vědomosti o hrdinkách a jejich příbězích, které prožívají v Tániných Pohodkách a vzhledem k právě probíhajícímu období dovolených, které se přímo nabízí ke čtení, můžeme zahájit naše literární pátrání. Samozřejmě, ti, co mají sloní paměť jsou ve výhodě a mohou odpovědi sázet "z fleku", jak říkáme u nás na Moravě, ale naopak ostatní mají zase důvod se do Pohodek znovu a znovu začíst a znovuobjevovat již jednou objevené.

 

To znamená, že se můžeme v komentářích stále vracet a doplňovat, zkrátka dokud nás to bude bavit a ve výsledku možná zjistíme, že jsme spoustu věcí netušili nebo si je alespoň v delším časovém prostoru mezi jednotlivými knihami neuvědomovali.

 

A teď už bych konečně měla prozradit téma, kterým se budeme zabývat a rozvíjet, samozřejmě pokud bude zájem. Pro začátek jsem vybrala jednoduché, řekla bych až skoro základní a mnohými knihami prolínající se. Budu ráda, když se přidáte a vymyslíte další a nevidím problém v tom, paralelně komentovat a doplňovat více "úkolů".

 

Nuže tedy dnešní otázka či téma zní:

 

1/STAVEBNÍ FIRMA JIRÁK (zkusme najít, kdo všechno u Jiráka pracoval, na jaké pozici a v které knížce je zaznamenáno, případně další info)

 

Dáša:

***Pavel Jirák***majitel firmy***Smlouva proti lásce

(dovolila jsem si pro sebe urvat tu nejjednodušší odpověď a teď už budu jen napjatě očekávat, co vy na to)

 

 

Alena:

***Hynek Jaroš ***ředitel marketingu a financí***Abstinentka***(po odchodu Ireny Lukášové na MD)

***Mirka Salajková***externě údržba počítačů***Abstinentka***

***Irena Lukášová***ředitelka divize obchodu a marketingu***S hlavou v písku***

***Tereza Králová***architektka***Jedině Tereza***

***Filip Tesař***provozní ředitel***Na druhý pokus***

***Viktor Holan***vedoucí architekt***Záruční list na život***

***Ing. Vladimír Barták, hlavní architekt, Ing. Krabík, Oldřich Dufek, Kamil Vostřák, Ludvík Sobotka, inženýři Malásek, Hruška, Hrabánek, Mach a Koutná***spolupracovníci Terezy***Jedině Tereza***

***Mirek Forman***projektant***Samota pro dva***

***Michal Nový***architekt, externí spolupráce s P. Jirákem***Možná přijde i kominík***

________________________________________________

 

2/ADAM VELICH A JEHO BLÍZKÉ I ŠIROKÉ PŘÍBZENSTVO

 

pracovní verze

 

 

1*Adam Velich měl rodiče - tatínek brzy umřel, maminka se provdala za Stanislava.

***Hrníček, Po a Čt

 

2*Ten měl z prvního manželství dvě dcery - Alenu a Ivu.

***Hrníček, Po a Čt

 

3*Alena se provdala za Bedřicha a má s ním dvě dcery - Danu a Alenu.

***Hrníček, Po a Čt, Kominík

 

4*Iva se provdala za Vítka Šafáře a narodil se jim synek Vašík. Bydlí spolu a s Vítkovým strýcem Václavem v zrekonstruovaném domě hned vedle domu, ve kterém bydlela Bára s rodiči. Vítek byl rozveden, jeho první manželka se jmenovala Dana a měli dceru Darinku.

***IVA: Po a Čt, Kominík, Co je v domě, Převozníci

***VÍTEK: Po a Čt, Co je v domě, Převozníci, Záruční list

***STRÝC: Po a Čt, Převozníci

 

5*Bedřich má sestru - Denisu a ta se seznámila na chatě s Michalem Novým a také se vzali a bydleli spolu poblíž koupaliště v Králově Poli.

***Hrníček, Kominík(Denisa s Michalem), Po a Čt, Převozníci

 

6*Bedřicha a Denisy maminka si vzala Dalibora a bydlí na Lesné.

***Kominík

 

7*Adama dědeček se po vrácení do vlasti oženil s paní Marií Synkovou, která vychovávala svou vnučku Elišku. S tou se, jak víme oženil Adam. Bydleli ve Křtinách.

***Hrníček

 

8*Adamova první žena se jmenovala Blanka.

***Hrníček

 

9*Ivy a Aleny babička s dědečkem bydlí v Jedovnicích.

***Po a Čt

 

10*Adam a Eliška mají Haničku a Honzíka.

***Po a Čt

 

Možná to je takto přehlednější

__________________________________________________

 

3/ZUZANA KOPECKÁ, ADÉLA PECHOVÁ A JEJICH KAMARÁDKY (copak dáme všechno dohoromady?)

 

1*Zuzka se zná s Radkem Trojanem./NDP/

 

2*Adéla je knihovnice, pracuje v Mahenově knihovně, tu navštěvuje Jarka i Tereza./ZLNŽ, JT/

 

3*Adéla chodí do Lídiny galerie a kupuje si tam hlavně obrázky malované na hedvábí, které vytváří Pavla./SPD/

 

4*Lída Sýkorová vlastní galerii a hraje stolní tenis. Nejpve v oddíle ELZA, tedy s Evou, Zuzkou a Adélou. Eva odchází z oddílu, Lída také, jak píši dál./NDP/

 

5*Po odchodu Lídy na mateřskou přichází do oddílu Zuzky manžel Filip a jeho kolega z Jirákovy firmy Mirek Forman. /SPD/

 

6*Předpokládám že se přátelí nebo znají - Adéla se svým mužem Igorem, Mirek se svou přítelkyní Helenou, Lída a Michal Sýkorovi a Tesařovi - Zuzka a Filip.

 

7*Lída v galerii spolupracuje s Pavlou, ta tu částečně pracuje a pak maluje obrázky.Když se vdá, vezme si Marka Zavřela, přestane pracovat v galerii a věnuje se svým dvěma kloučkům. /PAZL/

 

8*Po odchodu Pavly přichází do galerie Denisa, která vyrábí obrázky a doplňky malované na hedvábí.Denisa se jmenuje Dostálová a vdá se za Michala Nového. /MPIK/

 

9*Věřím, že se všichni budou znát, tedy Pavla s Markem a Denisa s Michalem.

 

10*Bára Černá se zná a jistě i kamarádí s Denisou a Michalem. /P/ A také se Šafářovými, tedy s Ivou a Vítkem a jejich synkem Vašíkem. /P/

 

11*přidávám ještě Jarku ze Záručního listu na život, která kdysi studovala s Adélou na knihovnické škole, po letech se náhodou potkaly, popovídaly, a když Jarka potřebovala rychle najít bydlení, vzpomněla si, že Igor Svojan, Adélin manžel, vlastní garsonku, kterou pronajímá, tak se jí po dohodě s nimi podařilo garsonku od něj koupit/ZLNŽ/.

 

12*Ještě dodatek - Michal, manžel Denisy, studoval s Ivou Jančovou, tedy se znali a jistě seznámili i s Vítkem

_________________________________________________

 

4/ A možná bychom mohly doplnit ten RODINNÝ PROPLETENEC BÁRY, JITKY, HONZY, KÁTI A ZBYŇKA z Převozníků a Času odpouštění

 

A* Rodina Kalendova se skládá z těchto postav:

 

A1*- pradědeček - Josef Kalenda, zakladatel rodinné pekárny, kterou pojmenoval Jozova

 

A2*- maminka - Božena Kalendová, vedoucí jedné jejich prodejny

 

A3*- tatínek - asi Josef Kalenda,

 

A4*- syn - Honza - ekonom, řídí ekonomický úsek v pekárně

 

A5*- starší dcera - Bára Černá, odborná asistentka, Masarykova univerzita

 

A6*- mladší dcera - Jitka Kalendová, zubařka

 

A7*- teta - Klára, neprovdaná dědečkova mladší, nevlastní sestra

 

A nyní jejich protějšky:

 

A8*- Bára se provdala za Karla Černého, lékaře

 

A9*- Honza se oženil s Vandou, mají spolu dvě děti - Tomáše a Ditu

 

A10* Jak víme, Karel se začal scházet s Vandou a po oboustranném rozvodu se vzali.

 

A11* Do rodiny patří svým způsobem také paní Veverková, které má na starosti úklid domu.

 

A12* Dále také novofoundlanďan Hugo a papoušek Alfréd.

 

A13* Známí a kamarádi - Zora, kamarádka Báry, Iva Šafářová, bydlí v sousedním domě.Převozník Báry a Honzy spolužák z gymplu Milan Rezek. Bivoj, spolužák Honzy, jeho přítelkyně Vlaďka, učitelka a kamarádka Káti.Spoluhráčky Báry ze skupiny BÁBY - Bohdana, Ája /Adelaida/, Yvča /Yvonne/.

 

A14* Teta Klára a Vítkův strýc spolu komunikují přes své zahrady a sice se neustále špičkují, ale nepochybuji o tom, že si jsou sympatičtí a mají se rádi.

 

 

B* Pak máme rodinu Malcovu:

 

B1*- majitelka domu, kde se děj odehrává, paní Máňa Šebestová, její otec a otec Richarda byli bratranci

 

B2*- rodiče Richarda, otec se jmenuje Václav

 

B3*- syn Richard, řídí otcovu firmu na prodej počítačů,je vdovec, jeho první žena se jmenovala Laďka

 

B4*- dcera Dona, umřela na předávkování léky při bolesti zubů

 

B5* Jitka před seznámením s Richardem chodila s Erikem Horkým, který byl právník. Ten měl za přítele herce, Artura Hořavu, který chodil na akce s Dášou. Obě dívky, Jitka i Dáša, spolu žijí v domě paní Šebestové, zde dojde k setkání Richarda s Jitkou. V domě s nimi bydlí dvojice, Pepa a Eda, Pepa pracuje v rádiu.

 

 

C* Rodina Málkova:

 

C1*- Zbyněk, technolog ve farmaceutické firmě

 

C2*- Káťa, učitelka

 

C3* Po seznámení na pálení čarodějnic chodí Zbyněk s Bárou a vezmou se. Honza po delším váhání se začne scházet s Káťou a nakonec spolu budou žít.

 

C4* Obě dívky, Jitka i Káťa chodili se Zdeňkem, ten se zabil při jízdě na motocyklu, bohužel jela s ním Káťa a odnesla to zdravotními problémy.

 

 

 

Autor: Dáša Zichová


přečteno: 6484x   komentářů: 66

Komentáře

(Jiřina)    vloženo: 24. 09. 2014, 21:43:21

Alenko, kromě těch měst mám na mysli i např. Huberta, Tři grácie, hrady, zámky, atd. atd.

A právě Vy toho máte jistě ještě hodně v živé paměti z nedávné dovolené.

(Alena)    vloženo: 24. 09. 2014, 21:39:12

Jiřinko, to je téma, které je pro jak dělané. Vzhledem k tomu, jak si plánovala cestu o dovolené, tak jsem si zjišťovala, kde se vlastně všechny postavy pohybují, kde bydlí, kam jezdí, kam se tedy můžeme podívat. A Táňa většinou své lidičky umísťuje do vesniček a míst, které skutečně existují. I když výjimky se najdou, myslím, že přátelé Pavla Jiráka, Hanákovi, měli bydlet ve vesnici Lužná, která se měla nacházet 7 km od Tábora, ale zde žádná taková vesnička neleží. Ale to je asi výjimka, většinou se dají městečka dohledat. Zkusím zítra něco málo sepsat...

(Jiřina)    vloženo: 24. 09. 2014, 20:13:31

Zdravím, Dášo.

Pěkná práce!

Je to opět dílo, ten Vámi zpracovaný graf rodinných vztahů několika rodinných klanů a jejich přátel.

Zajímavý nápad to byl, všechny tři grafy jsou přehledné, když jsou tam i ty komentáře, tak jsou snad srozumitelné i pro ty, kdo knihy nečetli, a mohly by být i inspirací k jejich přečtení.

Možná bychom si mohly dát další úkol?

Napadlo mě, že by bylo zajímavé se zamyslit, která různá známá i zajímavá a shodná místa či památky rádi navštěvovali nebo jen jednou navštívili buďto při sportu nebo na výletech protagonisté Tániných příběhů a ve kterých knihách o nich byly zmínky.

Alenko, je to Vaše...

(Dáša)    vloženo: 19. 09. 2014, 17:08:57

Milé, milí...

už máme v grafu i čtvrtý úkol. Můžete se ponořit do šipek a bublinek. Původně jsem měla v úmyslu připsat maličkou legendu s vysvětlivkami, ale zkusme to bez nich. Pokud budou přece jenom potřeba, dejte vědět a já něco sepíšu. Pěkný víkend všem!

(Alena)    vloženo: 09. 09. 2014, 20:49:09

Dášo, smekám, moc pěkné.

(Dáša)    vloženo: 09. 09. 2014, 20:35:09

Jiřinko díky, ten další zkusím nějak podobně, ono nic moc novějšího nevymyslím. Jen je to trochu piplačka, tak to zase bude nějaký čásek trvat.

(Jiřina)    vloženo: 09. 09. 2014, 20:06:30

Dášo, to je tedy dílo. Dokonalé. Máte můj obdiv.

(Dáša)    vloženo: 09. 09. 2014, 19:45:24

Konečně se mi podařilo sestavit graf k Zuzaně a Adéle. Nevím jak moc srozumitelně, ale určitě se s tím nějak poperete. Nechala jsem to ve stejném souboru, pouze na druhém listu. No a pak něco provedu s Kalendama a spol.

(Alena)    vloženo: 02. 09. 2014, 17:08:06

Doplnila bych, že Adama dědeček se jmenoval stejně, Adam Velich. Hrníček

(Dáša)    vloženo: 28. 08. 2014, 21:37:06

Zatím jsem texty přiřadila k úkolům, pokračování příště.

(Dáša)    vloženo: 25. 08. 2014, 22:12:12

Děvčata, vy mě chcete uštvat! Dejte mi chvilku času, abych si to mohla v klidu utřídit, po tolika informacích se moje hlava nápadně podobá mixéru.

Tak jak Alenka s manželem putovali po stopách Pohodek, já si o víkendu hrála na Adélu Pechovou - účastnila jsem se sportovní soutěže a s pálkou v ruce jsem se snažila předstírat, jaká že jsem to stolní tenistka. Bylo to moc fajn, samozřejmě jsem sebou měla "pingpongovou kuchařku" - Samotu pro dva.

(Alena)    vloženo: 25. 08. 2014, 18:26:05

Jiřinko, souhlasím s Vámi, ale mně připadají všechny ty postavy důležité. Vemte si třeba Dášu, kdyby nechodila Jitka s Erikem, nepotkaly by se. Pak by se k Dáše nenastěhovala, nepotkala by Richarda. On je to takový propletenec, předpokládala jsem, že Dáša nebo Vy si z toho vemete to, co považujete za důležité a ostatní vynecháte.

A k tomu, že to někdo nepochopí z článku, to věřím, ale pak není nic snadnějšího než si knížky koupit nebo půjčit a začíst se do nich. Myslím, že v těchto knihách je těch postav nejvíce, krásně na sebe navazují, současně se tam objevují i jiné, které byly v minulých knihách. Stojí za to si je přečíst.

(Jiřina - mail)    vloženo: 25. 08. 2014, 18:05:32

Alenko, pěkně jste ty Kalendovy rozebrala.

Ale měla jsem takovou představu vyhmátnout pouze to zásadní a podstatné a nejzajímavější - vztahy, které skončí a které vzniknou u všech sourozenců Kalendových a Málkových a jak se jejich osudy navzájem protnou.

To ostatní je také zajímavé, jenže - podle mě - pokud bude číst tento náš článek a komentáře někdo, kdo Tániny knihy nečetl, možná by měl problém se zorientovat.

Ale ten Alfréd a Hugo by v grafu, který jistě, Dášo, zpracujete, neměli chybět.

(Alena)    vloženo: 25. 08. 2014, 16:08:05

Druhý díl:

Pak máme rodinu Malcovu:

- majitelka domu, kde se děj odehrává, paní Máňa Šebestová, její otec a otec Richarda byli bratranci

- rodiče Richarda, otec se jmenuje Václav

- syn Richard, řídí otcovu firmu na prodej počítačů

- dcera Dona, umřela na předávkování léky při bolesti zubů

Richard je vdovec, jeho první žena se jmenovala Laďka.

Rodina Málkova:

- Zbyněk, technolog ve farmaceutické firmě

- Káťa, učitelka

Po seznámení na pálení čarodějnic chodí Zbyněk s Bárou a vezmou se. Honza po delším váhání se začne scházet s Káťou a nakonec spolu budou žít.

Obě dívky, Jitka i Káťa chodili se Zdeňkem, ten se zabil při jízdě na motocyklu, bohužel jela s ním Káťa a odnesla to zdravotními problémy.

Jitka před seznámením s Richardem chodila s Erikem Horkým, který byl právník. Ten měl za přítele herce, Artura Hořavu, který chodil na akce s Dášou. Obě dívky, Jitka i Dáša, spolu žijí v domě paní Šebestové, zde dojde k setkání Richarda s Jitkou. V domě s nimi bydlí dvojice, Pepa a Eda, Pepa pracuje v rádiu.

Teta Klára a Vítkův strýc spolu komunikují přes své zahrady a sice se neustále špičkují, ale nepochybuji o tom, že si jsou sympatičtí a mají se rádi.

Tak Jiřinko a Dášo, co jsem si vzpomněla, jsem sepsala. Jiřinka jistě něco přidá nebo opraví, Dáša bude mít asi problém se v tom vyznat a nějak srotumitelně vše zapsat. Ale ona to zvládne, jak jsme si již všimli:-)

Děj těchto rodin je v knížkách Převozníci a Čas odpouštění.

(Alena)    vloženo: 25. 08. 2014, 15:37:24

Jiřinko, zkusím začít, toto bude první díl, těch postav bude asi hodně, Kalendovic rodina je zajímavá:-)

Rodina Kalendova se skládá z těchto postav:

- pradědeček - Josef Kalenda, zakladatel rodinné pekárny, kterou pojmenoval Jozova

- maminka - Božena Kalendová, vedoucí jedné jejich prodejny

- tatínek - asi Josef Kalenda,

- syn - Honza - ekonom, řídí ekonomický úsek v pekárně

- starší dcera - Bára Černá, odborná asistentka, Masarykova univerzita

- mladší dcera - Jitka Kalendová, zubařka

- teta - Klára, neprovdaná dědečkova mladší, nevlastní sestra

A nyní jejich protějšky:

- Bára se provdala za Karla Černého, lékaře

- Honza se oženil s Vandou, mají spolu dvě děti - Tomáše a Ditu

Jak víme, Karel se začal scházet s Vandou a po oboustranném rozvodu se vzali.

Do rodiny patří svým způsobem také paní Veverková, které má na starosti úklid domu.

Dále také novofoundlanďan Hugo a papoušek Alfréd.

Známí a kamarádi - Zora, kamarádka Báry, Iva Šafářová, bydlí v sousedním domě.Převozník Báry a Honzy spolužák z gymplu Milan Rezek. Bivoj, spolužák Honzy, jeho přítelkyně Vlaďka, učitelka a kamarádka Káti.Spoluhráčky Báry ze skupiny BÁBY - Bohdana, Ája /Adelaida/, Yvča /Yvonne/.

(Alena)    vloženo: 24. 08. 2014, 17:01:45

Ještě dodatek - Michal, manžel Denisy, studoval s Ivou Jančovou, tedy se znali a jistě seznámili i s Vítkem.

(Jiřina - mail)    vloženo: 24. 08. 2014, 17:01:18

Zdravím, Alenko, z cest. Těším se na Vaše zážitky a jistě budou i fotografie.

K Vašemu komentáři přidávám ještě Jarku ze Záručního listu na život, která kdysi studovala s Adélou na knihovnické škole, po letech se náhodou potkaly, popovídaly, a když Jarka potřebovala rychle najít bydlení, vzpomněla si, že Igor Svojan, Adélin manžel, vlastní garsonku, kterou pronajímá, tak se jí po dohodě s nimi podařilo garsonku od něj koupit.

A možná bychom mohly doplnit ten rodinný propletenec Báry, Jitky, Honzy, Káti a Zbyňka z Převozníků a Času odpouštění.

(Alena)    vloženo: 24. 08. 2014, 15:43:53

Všechny čtenáře zdravím, jsem zpátky v realitě, v týdnu jsme s mužem putovali po cestách některých postav z Tániných knížek, napíši o tom malý článek.

Zkusím sepsat pár kamarádek Zuzany a Adély.

Zuzka se zná s Radkem Trojanem./NDP/

Adéla je knihovnice, pracuje v Mahenově knihovně, tu navštěvuje Jarka i Tereza./ZLNŽ, JT/

Adéla chodí do Lídiny galerie a kupuje si tam hlavně obrázky malované na hedvábí, které vytváří Pavla./SPD/

Lída Sýkorová vlastní galerii a hraje stolní tenis. Nejpve v oddíle ELZA, tedy s Evou, Zuzkou a Adélou. Eva odchází z oddílu, Lída také, jak píši dál./NDP/

Po odchodu Lídy na mateřskou přichází do oddílu Zuzky manžel Filip a jeho kolega z Jirákovy firmy Mirek Forman. /SPD/

Předpokládám že se přátelí nebo znají - Adéla se svým mužem Igorem, Mirek se svou přítelkyní Helenou, Lída a Michal Sýkorovi a Tesařovi - Zuzka a Filip.

Lída v galerii spolupracuje s Pavlou, ta tu částečně pracuje a pak maluje obrázky.Když se vdá, vezme si Marka Zavřela, přestane pracovat v galerii a věnuje se svým dvěma kloučkům. /PAZL/

Po odchodu Pavly přichází do galerie Denisa, která vyrábí obrázky a doplňky malované na hedvábí.Denisa se jmenuje Dostálová a vdá se za Michala Nového. /MPIK/

Věřím, že se všichni budou znát, tedy Pavla s Markem a Denisa s Michalem.

Bára Černá se zná a jistě i kamarádí s Denisou a Michalem. /P/ A také se Šafářovými, tedy s Ivou a Vítkem a jejich synkem Vašíkem. /P/

Více nevím, jistě mě někdo doplní...

(Dáša)    vloženo: 21. 08. 2014, 06:18:06

Jedno rychlé upozornění - v grafu už jsou zapracované i knížky.

Mějte se pohodkově!

(Dáša)    vloženo: 19. 08. 2014, 05:08:28

Jiřinko, snad jsem to moc nepopletla. Ještě zapracuji knížky do grafu do poznámek, jen nevím, kdy to stihnu. Ale určitě upozorním na změnu v komentáři.

Tak bychom mohly pomalu vzpomínat na kamarádky kolem Zuzany a Adély, co říkáte?

(Jiřina - mail)    vloženo: 18. 08. 2014, 19:14:00

Zdravím, Dášo. Tak se Vám dílo podařilo.

Já už bych k tomu snad ani nic dalšího nevymyslila. Je to však můj názor, třeba někdo ještě něco přidá.

Oddechla jste si?

Možná jen na krátkou dobu, než přijde na řadu další pátrání.

(Jiřina - mail)    vloženo: 15. 08. 2014, 00:11:53

Já ještě také pár poznámek přidávám.

K bodu 1. bych ještě doplnila Po a Čt

K bodu 3. doplňuji Kominík

K bodu 5. doplňuji Převozníci

K bodu 8. bych dala jen Hrníček

K bodu 10. jen Po a Čt, Hrníček ne

A ta Iva z příběhu Nesmělí není Iva z knihy V pondělí a ve čtvrtek. To vím jistě. Já jsem se to také hned tenkrát po vydání a přečtení knihy Nášup domnívala a na můj dotaz, zda je tomu tak, mi Táňa sdělila, že totožné nejsou.

(Alena)    vloženo: 14. 08. 2014, 22:43:18

Jestli můžu doplnit, k 3 bych dopsala Kominíka, tam je zmínka o Aleně i Ivě.

K Ivě na 4, vyskytuje se ještě v příběhu Nesmělí.

A k 9 - zmínka je v knize Pondělí a čtvrtek

(Dáša)    vloženo: 14. 08. 2014, 20:57:51

Jiřinko souhlasím, ale prosím o kontrolu a doplnění, budu střílet od boku. Do tabulky to doplním až všechno najednou. Používám opět odkazy na očíslované texty.

1*Hrníček

2*Hrníček, Po a Čt

3*Hrníček, Po a Čt

4*IVA:Po a Čt, Kominík, Co je v domě, Převozníci

4*VÍTEK:Po a Čt, Co je v domě, Převozníci, Záruční list

4*STRÝC: Po a Čt, Převozníci

5*Hrníček, Kominík(Denisa s Michalem), Po a Čt

6*Kominík

7*Hrníček

8*Hrníček, Po a Čt, Co je v domě

9*?

10*Hrníček, Po a Čt

(Jiřina - mail)    vloženo: 13. 08. 2014, 20:55:58

Zdravím, Dášo, já jsem se též podívala, nebyl žádný problém.

Pokud jde o další hádanku, už jsem to v jednom komentáři zmiňovala, nebylo by špatné rozebrat ty holčičí kamarádské vztahy.

Ale nebylo by dobré ještě uvést u toho Adama Velicha i názvy knih se vztahem k jejich rodinnému klanu, tak jako tomu bylo u Pavla Jiráka?

(Alena)    vloženo: 13. 08. 2014, 20:44:11

Dášo, mně se podařilo otevřít stránky, ačkoli jsem to nikdy nedělala. Šlo to dobře. Jen dávám malý návrh, není nutno ním souhlasit:-) U strýce chybí příjmení, doplnila bych, že se jmenuje Šafář, protože je to bratr Vítkova otce. Pak ještě možná, ale to by se musela dopsat ještě Vítkova první manželka, jeho dcera s Danou, Darinka.

(Dáša)    vloženo: 13. 08. 2014, 20:17:45

Všechny luštitele a čtenáře zdravím. Avizuji, že v rámečku s dodatkovým textem je odkaz na excelovský soubor, kde najdete zhruba totéž, co je vidět na obrázku v článku, jen trošku jinak poupravené. U jmen s červenými trojúhelníčky najdete texty v komentáři s čísly totožné s texty uvedenými v článku. Při otvírání souboru vydržte, někdy to chvíli trvá. Budu ráda, když mi dáte vědět, jestli se vám podařilo soubor přečíst. Budu se snažit poupravit i ten původní obrázek, ale nebude to hned.

Pokud ještě vymyslíme nějaké další souvislosti, časem zapracuji.

A pokud máte chuť luštit další hádanku, napište její zadání a přidám ji do článku. Je to na vás!

(Jiřina - mail)    vloženo: 11. 08. 2014, 20:52:00

Navnadila jste mě, Táňo, nevím, jak to vydržím tak dlouho, než bude Štěpánka vydána.

Tak trochu přemýšlím, zkouším v duchu tipovat, kdo by tam z předcházejících Pohodek mohl být. Je mi to jasné, že se nestrefím, ale co kdyby mi mé tipy vyšly. No, uvidím, jenže až v příštím roce kdysi na podzim!

A ty Síťovky též vypadají podle ukázky dobře, jenže - zase ta doba, až v roce 2016!

(Alena)    vloženo: 08. 08. 2014, 18:49:03

Dneska jsem s úžasem zjistila, že ing Vladimír Barták, kterého máme uvedeného v seznamu pracovníků Jirákovy firmy, tam nebyl současně s Viktorem Holanem. Viktor nastoupil na místo právě po Bartákovi, který z firmy odešel.

(Alena)    vloženo: 08. 08. 2014, 15:44:25

O to víc se na Štěpánku budu těšit, moc se mi prolínání postav líbí.

(Táňa)    vloženo: 08. 08. 2014, 15:18:57

Jejda, děvčata, jímá mě hrůza, jak jsem to všechno zamotala. Až já se jednou seknu a někoho z minulosti pojmenuju jinak, tak mi to jistojistě neprojde, neboť máte všechny ty vazba víc v malíku než já sama.

Abyste věděly, příští rok ve Štěpánce budou zakutány také dvě osoby z předchozích knížek, ale jen velmi stručně, tak budu moc zvědavá, jestli si jich všimnete. Ale jak vás tak znám, tak určitě ano.

Všechny máte moji úctu a pochvalu. Byly tady uvedeny vazby, na které jsem já sama dávno zapomněla :-)

(Alena)    vloženo: 07. 08. 2014, 21:03:12

A ještě jsem si vzpomněla, Vítek byl rozveden, jeho první manželka se jmenovala Dana a měli dceru Darinku. Přeji hezký večer nad skládáním :-)

(Alena)    vloženo: 07. 08. 2014, 20:47:53

Dášo, když máte někde příjmení, možná, že by šlo doplnit i u sester Jančových, děti Aleny jsou pak už Dostálovi, maminka Adama, dříve Velichová, nyní Dostálová. Stanislav je Janč, no je hezký zmatek:-)

(Alena)    vloženo: 07. 08. 2014, 20:34:26

Nevím, co myslíte, Dášo, o Haničce se píše v knize V pondělí a ve čtvrtek. na straně 18 přijíždí Iva k Haničce a rodiče odjíždějí do porodnice. Během pár hodin se narodí Honzík. Adam se nemůže dovolat matce a proto zbudí Ivu a ta přijede hlídat.

Ale vůbec vám nezávidím, jsem moc zvědavá, jak se s tím poperete. Jmen je hodně, leckteré se opakují, zkratky bych vynechala, to by asi nebylo dobré. Ono by těch knížek u jednoho jména bylo několik...

(Jiřina)    vloženo: 07. 08. 2014, 19:37:05

Víte, Dášo, pobavil mě Váš názor na naše myšlenkové pochody.

A tak si říkám, co asi tomu našemu snažení, resp. snažení Vás dvou, protože já jsem momentálně trochu mimo zdroje a lovím z hlavy, co se dá, tak co tomu říká naše paní šéfredaktorka.

Každopádně si říkám, že to je zajímavý počin, a že by leckterý autor či autorka mohli klidně závidět.

Dobře jste to, Dášo, vymyslila.

(Dáša)    vloženo: 07. 08. 2014, 18:49:19

Alenko, pomozte mi, Honzík a Hanička? Nemám kam nahlédnout, zdroj je zrovna v oběhu.

(Dáša)    vloženo: 07. 08. 2014, 18:43:55

Milá děvčata, velice mě vaše důvěra těší, jen nevím, jestli vás nezklamu. Zkusila jsem to dát na papír, jestli to třeba bude srozumitelnější. Jen v tom nehledejte rodokmen, protože to by musel být Adam a Eliška s Alenou, Ivou, Bedřichem a Vítkem v jedné lajně. Sice jsem tam neuvedla prarodiče sester Aleny a Ivy, bydlících v Jedovnicích - zapomněla jsem (marně vzpomínám, ale vůbec netuším, že a kde to tak bylo), ale přidala jsem příjmení Denisy, doufám, že se nepletu. Původně jsem do toho chtěla vpašovat čísla, která jsou vždy uvedena k dané vazbě v textu, ale to už by asi bylo moc čar.

Když jsem četla vaše komentáře, musela jsem se smát. Kdyby nám někdo prohlédl hlavy nějakým chytrým přístrojem, tak by musel zákonitě zjistit, že to jsou úplně tři stejné kopie, protože nás napadají stejné úkoly, myšlenky.

Ještě bych z tohoto úkolu neutíkala, možná by se daly jednotlivé postavy doplnit knížkami, kde se vyskytují. Nebo z toho udělat další zadání? Můžeme si názvy knížek heslovitě zkracovat, aby bylo jasno, ale ať se neupíšeme k smrti. Nechávám to na vašem úsudku, jak budeme postupovat dál.

(Počkejte, až přijdou na řadu sestry Alena a Dana z knížky ZN, to už v tom začneme mít pěkný guláš. Nebudeme vědět Jestli je to Alena Dostálová nebo Alenka Dostálová, příp. Alena Havelková.)Nebojím se, že by nám došla fantazie při vymýšlení Pohodkových rébusů.

(Alena)    vloženo: 07. 08. 2014, 18:38:11

Dášo, hezké, jen bych připsala ještě děti Adama a Elišky.

(Alena)    vloženo: 07. 08. 2014, 17:19:52

Jiřinko, já myslím, že i vy víte, já když přijdu domů, tak se vždy podívám, co se kde děje, prolétnu rychle nejnovější zprávy a také nahlídnu na Čekanku. A když je tam něco nového a mám čas, jako v tomto období, tak se hned zapojím.

S kamarády nevím, to už je složitější, ale zase se budou prolínat v několika knížkách, vždyť víte, někteří se vyskytují vícekrát. Což je velice dobře:-)

(Jiřina)    vloženo: 07. 08. 2014, 17:07:50

Já jsem si toho byla, Alenko, vědoma, že Marta se Sýkorou jsou mimo příbuzenský poměr s Adamem, jenže jsem si říkala, že možná už nebude příležitost je někde uvést a zahrnout.

A s těmi kamarádkami, to bude další zajímavý propletenec.

Až se, Dášo, prokoušete klanem Adamovým, bude zajímavé rozebrat všechny možné kamarádské vztahy - těch je též plno.

Alenko, už se určitě těšíte, jak nám to pěkně dáte dohromady.

Já se též těším.

Jste v tom směru fakt perfektní!

(Alena)    vloženo: 07. 08. 2014, 15:40:03

Dášo, já vím, že se s tím poperete a krásně vše napíšete. Vím, že to není jednoduché, ale vy to na rozdíl ode mně umíte:-)

Jiřinko, já jsem se o Kamilovi a Martě nezmiňovala záměrně, oni nejsou v příbuzenském poměru s Adamem. Možná, že dojde na zaměstnance firem, pak by tam patřili. Mimochodem, ti jsou úplně pro mě jedničkou mezi všemi postavami. Ten příběh se mi moc líbí. Ono by se mohlo takto vzpomínat i na další postavy z knížek, například Pavla také pracuje u Lídy, Adéla s ní hraje a kamarádí, ono je to tak krásně propleteno.

Musím se omluvit všem, hlavně Táně, jak jsem pozměnila název knihy. Když já to mám tak nějak zažité a vlastně ji takto pojmenovávám stále. A včera jsem ani knížky nebrala do ruky, jen jsem na ně koukala, mám je na samostatné poličce přímo nad počítačem, a vzpomínala na jednotlivé postavy a psala. Pak ještě později jsem si vzpomněla, že bych měla vědět jak se jmenuje Denisa a to jsem vyhledala v knize V pondělí a ve čtvrtek, a to bylo všechno. Tak jsem pak zkomolila název, protože jsem knížky ani neprohlížela. Všem se omlouvám...

(Jiřina)    vloženo: 06. 08. 2014, 22:02:24

Tak to se, Dášo, povedlo. Zatímco já jsem komentář vytvářela, tak ten Váš tady již byl - máte pravdu, Alenka je opravdu znalec - či znalkyně, však jsem jí to také napsala, věděla jsem to.

Byl to dobrý nápad, Dášo, vymyslit takový úkol.

Mně se na těch Pohodkách právě to prolínání vztahů moc líbí, četla jsem každou několikrát a pokaždé jsem našla ještě něco, co jsem do mozku neuložila.

Máte pravdu, zpracovat zjištěné poznatky a dát tomu nějaký řád, dá to fušku. Byl by to úkol dobrý pro genealožku. Mám teď na mysli Štěpánku, která vyjde ale, bohužel, až v příštím roce.

(Jiřina)    vloženo: 06. 08. 2014, 21:40:47

A když jste, Alenko, vzpomněla také knihu Co je v domě, můžeme ještě připomenout dvě hlavní postavy této knihy - Sýkoru a Martu, oba jsou zaměstnanci v Adamově firmě, on na pozici mistra v dílně a ona jako kreslička.

A ta Bára, kterou jste také připomněla, to je již zase příběh rodiny Kalendových, především osudů dvou sester - Báry a Jitky a další propletenec rodinných vztahů.

Možná byste, Dášo, mohla do článku zahrnout i jejich příběh.

Alenko, pobavila mě Vaše zmínka o názvu knihy Možná přijde i kouzelník. V první moment jsem byla zmatená a přemýšlela jsem, o čem pojednává, než mi došlo, že se jedná o knihu Možná přijde i kominík. Nepovažujte, prosím, moji připomínku za ironii, když ten kouzelník je natolik vžitý, že se není ani co divit.

Byla jsem si jistá, že Váš rozbor bude přesně tak podrobný, jako jste jej vytvořila.

(Dáša)    vloženo: 06. 08. 2014, 21:04:29

... tak to jen hezky přehledně rozepíšete.

To není, věru, lehký úkol. Jiřinko, co na to říkáte? Já bych navrhla Alenku jako kandidáta na udělení Řádu Kubátologie. Jestli jsem si kdy myslela, že se v Pohodkách docela vyznám, velmi jsem se mýlila. Jenom to rychle vložím do článku a postupně tomu upravím tvar. Aby se dalo případně vracet k již zmíněným vztahům, přiřadím orientačně čísílka.

(Alena)    vloženo: 06. 08. 2014, 20:42:59

Zapomněla jsem na nejdůležitější osůbky Adamovy rodiny - děti Haničku a Honzíka.

Denisa Dostálová pracuje v galerii s Lidou, známe ji i z jiných knížek. Maluje také na hedvábí. Její muž Michal je architekt.

Alena a Bedřich Dostálovi mají nakladatelství s dětskou literaturou, Alena tam vede účetnictví. Jak víme z knížky Hrníček z lásky, Adamova žena Eliška kreslí krásné dětské skládanky a právě tato firma některé vydá.

Iva Šafářová zaplňuje místnosti krásným nábytkem, činí tak u Adama a také pracuje pro další hrdinky Tániny knížky - Známá neznámá - Danu a Káťu.

O všech těchto zajímavých lidech se píše v knihách Známá neznámá, Možná přijde i kouzelník, Co je v domě, V pondělí a ve čtvrtek, Převozníci, Hrníček z lásky. O Lídě pak také v Samotě pro dva, Počkej až za Lyon.A to se mi právě moc líbí, že se děje prolínají a jsou v knížkách zmínky o postavách již jednou uvedených.

(Alena)    vloženo: 06. 08. 2014, 18:15:26

Já jsem pro a jenom zkusím pár lidí, jistě mě někdo doplní.

Adam Velich měl rodiče - tatínek brzy umřel, maminka se provdala za Stanislava. Ten měl z prvního manželství dvě dcery - Alenu a Ivu. Alena se provdala za Bedřicha a má s ním dvě dcery - Danu a Alenu. Iva se provdala za Vítka Šafáře a narodil se jim synek Vašík. Bydlí spolu a s Vítkovým strýcem Václavem v zrekonstruovaném domě hned vedle domu, ve kterém bydlela Bára s rodiči.Bedřich má sestru - Denisu a ta se seznámila na chatě s Michalem Novým a také se vzali a bydleli spolu poblíž koupaliště v Králově Poli. Bedřicha a Denisy maminka si vzala Dalibora a bydlí na Lesné.

Adama dědeček se po vrácení do vlasti oženil s paní Marií Synkovou, která vychovávala svou vnučku Elišku. S tou se, jak víme oženil Adam.Bydleli ve Křtinách.

Adamova pvní žena se jmenovala Blanka.

Ivy a Aleniny babička s dědečkem bydlí v Jedovnicích.

Více mě nenapadá, jistě mě někdo doplní.Doufám, že se v tom Dášo vyznáte, ale myslím, že to budete znát, tak to jen hezky přehledně rozepíšete.

(Dáša)    vloženo: 06. 08. 2014, 16:13:39

Jiřinko zdravím, už se těším. Čekala jsem, že se připojíte. Takže luštitelé, myslím, že k tomu není co dodat, můžeme to rozjet. Postupně to přidám do článku.

(Jiřina)    vloženo: 06. 08. 2014, 09:12:37

Zpovzdálí jsem, Dášo a Alenko, sledovala Váš rozbor profesních vztahů protagonistů několika Pohodek.

A tak si říkám, že by bylo zajímavé vytvořit totéž v případě rodinných a příbuzenských vztahů blízkých i vzdálenějších Adama Velicha.

Co myslíte - jaký na to máte názor?

(Leona)    vloženo: 01. 08. 2014, 17:45:29

Naprosto souhlasím, Aleno. K S.M. dostaly se mi do ruky její poslední 2 knížky a z informativního zájmu (a jestli to snad vůbec je možný) jsem je s přestávkami obě dočetla. O mrtvých jen dobře, nicméně můj osobní "terminus technikus" pro ten styl zněl "slovní prostituce". Nerozumím tomu; není-li tohle exhibicienismus, jsem já bigotní a skrupulózní a zakomplexovaná či co já vím co ještě - a nemyslím si to. Určitě se shodneme, že vidět (a užívat si) poezii a krásu, která v životě bezpochyby je, se vyplatí. I s těmi smutky, které jsou sice špatně, ale krása a radost, přátelství atd. tím víc vynikne a je tím krásnější... jistěže proti gustu... ale moje volba je jasná. :)

(Alena)    vloženo: 01. 08. 2014, 16:24:15

Souhlasím, příběhy jsou to moc hezké, neotřelé, vůbec nechápu, jak ty všechny příběhy, mohla Táňa vymyslet. Jak k tomu dojde, že vymyslí třeba přepadení, výchovu dětí sourozencem, proměnu barmanky, abstinentku, různé rodinné tragédie, nebo třeba příběh ve Smlouvě proti lásce. Já vím, že třeba i jiných knihách někdo zemře nebo se stane něco ošklivého, ale v Tániných knihách ten příběh toho tragického nevyznívá až moc smutně, že člověk ani nemá chuť dočíst knížku, jako se mi to stalo u Simony Monyové. U Táni převládá dobro, radost ze života a ty nešťastné události doplňují příběh, tak jak se v životě děje.

Já jsem si před lety objednala najednou osm knih, všechny, které byly k dispozici, protože ta první půjčená v knihovně mě nadchla. Až potom při čtení jsem zjistila, že některé osoby se opakují v různých knížkách a to se mi právě moc líbí. Stačí malá zmínka, jako například v Abstinentce, že Hynek nastoupil na místo po Ireně a hned vím, že je vše v pořádku a její život probíhá tak jak má a po všech těch ošklivých věcech se jí dostalo klidu a spokojenosti.

jen mě mrzí, že v posledních knížkách už to tak není, ale to nic nemění na skutečnosti, že jsou moc krásné a velice oddychové.

Dáše děkuji za krásné vzpomínání a hledání v knížkách a těším se na další hádanky.

(Leona)    vloženo: 01. 08. 2014, 14:18:48

tedy děvčata, vy jste dočista detektivní kancelář!;)

Přiznám se, že někdy v minulosti mě souvislosti příběhů napadly, nicméně prosta trpělivosti a důslednosti, zůstala jsem u otázky co bylo před a co po. Ale až se jednou zase začtu, bude to od vás skvělá pomůcka! V současnosti bohužel se nesoustředím víc jak na 1 básničku ;) neboli stánku v kuse.

Každopádně podstatné jsou ty příběhy a případná obměna jmen či charakterů nejsou na škodu autorské licenci, myslím si. A příběhy jsou to krásné, na tom se shodneme všechny; že? :-))

(Alena)    vloženo: 31. 07. 2014, 21:13:01

Dášo, když jste tam tak krásně všechny postavy vypsala, i spolupracuvníky Terezy, ještě bych doplnila další. Ing Barták se jmenuje Vladimír, pak tam jsou další, samí ing - Malásek, Hruška, Hrabánek, Mach a Koutná.

(Dáša)    vloženo: 31. 07. 2014, 21:08:31

Aleno, ještě jednou moc děkuji za spolupráci. Doufám, že nabereme přes víkend nové síly a vymyslíme třeba nějakou další "pavučinku", která nám spojuje Pohodky.

(Alena)    vloženo: 31. 07. 2014, 20:56:36

Ano, ano, tak to je, jen mě tam mátlo to spojení Michala s Jirákem. Ale asi bylo...

(Dáša)    vloženo: 31. 07. 2014, 20:47:23

Souvislost je správná. S Irenou se potkali právě na firemním večírku u "Jiráků" (Irena coby zaměstnanec, Michal pozvaný externista). Irena byla tou, která se s Michalem rozešla, protože nedokázala zapomenout na Dušana ("kominík", str.62).

(Alena)    vloženo: 31. 07. 2014, 20:12:41

Mě pak napadla souvislost mezi Michalem a Irenou, ale nevím, že by spolupracoval s Jirákem, to jsem nějak nevyčetla. Ale nabízí se to, že.

(Alena)    vloženo: 31. 07. 2014, 20:06:34

Obojí je správně.

(Dáša)    vloženo: 31. 07. 2014, 19:53:29

Milá Aleno, je to tak, mám na mysli Michala od Denisy. Nebyl sice kmenovým zaměstnancem, ale proběhla informace, že s Jirákem spolupracoval jako externista na některých projektech.

Tak a teď bych to měla doplnit do článku. Já už o nikom nevím,kdo by se nám hodil do skládané mozaiky. Třeba nás ještě někdo překvapí. Ještě si žádám pomoc - je možné, že Michalovo příjmení bylo Nový a Mirek se jmenoval Forman?

(Alena)    vloženo: 30. 07. 2014, 22:51:12

Dášo, nemyslíte náhodou Michala, ten je architekt, ale myslím, že nepracuje u Jiráka, ale s jedním kolegou.

(Alena)    vloženo: 30. 07. 2014, 22:33:31

Nevím si rady, nebyla by ještě jedna malinká nápověda?

(Dáša)    vloženo: 30. 07. 2014, 22:15:22

Úžasné, na Mirka bych taky zapomněla, dalo mi to práci, ale přece jen se mi podařilo ověřit tuto skutečnost. Přestože se Mirek vyskytuje převážně v Samotě pro dva, potvrzení jsem dohledala v knížce Na druhý pokus.

Ale ten můj tip to stále není. Nápovědu bych ještě mohla rozšířit o informaci, že měl co do činění s jednou osobou již zmíněnou výše v článku i ve Vašem komentáři.

(Alena)    vloženo: 30. 07. 2014, 21:18:31

Dášo, že by se jednalo o Mirka, projektanta, spoluhráče Adély z knížky Samota pro dva?

(Dáša)    vloženo: 30. 07. 2014, 20:30:06

No vida, kolektiv Terezy - na ten jsem si ani nevzpomněla a o Hanákových a Patrikovi jsem také neuvažovala. Mám na mysli někoho jiného, z knížky zde zatím nezmiňované. Můžu říct jako nápovědu, že je to chlap.

(Alena)    vloženo: 30. 07. 2014, 17:42:31

Test byl opravdu jednoduchý. Tady jsem věděla postavy, ale jejich pozice jen tak povšechně. Tak to jsem si vyhledala. A jak listuji knížkou o Tereze, tak jsem objevila další jména, jsou to třeba ing. Barták, hlavní architekt, ing. Krabík, Kamil Vostřák, Ludvík Sobotka, vše její spolupracovníci. Ale to jen tak na okraj. Jinak mě ještě napadá známí Pavla, Hanákovi, s ním probíral Pavel nějaké pracovní záležitosti. A pak možná i Patrik, s Hynkem se znali pracovně.

(Dáša)    vloženo: 30. 07. 2014, 17:17:37

Aleno prostě smekám klobouk. Je vidět, že to máte v malíčku. Vůbec nepochybuji, že, pokud jste zkoušela test na http://www.ctesyrad.cz/kvizy/jak-nam-napsala-tana-kubatova, měla jste ho na 100%.

Moc jste mne potěšila, věřím, že i paní autorka by vystavila vysvědčení odshora dolů se samými jedničkami.

Zpráva pro ostatní: ještě mám tip na jednoho zaměstnance, ale možná je jich ještě víc, jen si je nepamatuji.

(Alena)    vloženo: 30. 07. 2014, 16:24:00

Tak já se přidám: HyneK Jaroš - Abstinentka - ředitel marketingu a financí a také ve stejné knize i naše hlavní postava - Mirka Salajková.

V knize Hlavou v písku tam najdeme Irenu Lukášovou na pozici ředitelky divize obchodu a marketingu. Právě na její místo, když odešla na mateřskou, nastoupil Hynek. Teď si uvědomuji, že se úplně neshodují jména pozic, ale to už jde na triko paní spisovatelky. Asi došlo k přejmenování...

V knize Jedině Tereza se tam pokusí o zaměstnání a uspěje Tereza v roli vynikající architektky.

V knize Na druhý pokus tam pracuje Filip Tesař jako provozní ředitel.

V knize Záruční list na život tam nalezneme v práci Viktora Holana, tedy možná, jestli je myšleno, že když pracuje v jedné z největší brněnské stavební firmě, je to firma Jirákova. Je zde ve funkci vedoucího architekta.

Více nevím, možná další doplní...


Přidání komentáře:

Vaše jméno:

Váš e-mail: (pokud jej uvedete, zobrazí se)

Nadpis:

Text:

vyplňte kontrolní číslo
devětset čtyřicet pět:
(nechte prázdné)
ODESLAT

Nejnověji komentované

přečteno: 537x   komentářů: 2, nejnovější: 01. 07. 2020, 21:10:47
přečteno: 1123x   komentářů: 8, nejnovější: 30. 06. 2020, 19:40:23
přečteno: 783x   komentářů: 2, nejnovější: 21. 06. 2020, 07:17:02
přečteno: 983x   komentářů: 2, nejnovější: 14. 05. 2020, 13:15:09
přečteno: 793x   komentářů: 4, nejnovější: 12. 05. 2020, 19:41:06
přečteno: 1448x   komentářů: 14, nejnovější: 12. 05. 2020, 16:12:24
přečteno: 2072x   komentářů: 1, nejnovější: 05. 05. 2020, 18:02:22
přečteno: 890x   komentářů: 4, nejnovější: 03. 05. 2020, 20:52:20

Nejčtenější

přečteno: 12566x   
přečteno: 11042x   
přečteno: 10141x   
přečteno: 10078x   
přečteno: 9291x   

Galerie, které se nevešly do článků

Pozvání na blog

Možná vás zaujme, že naše autorka Zdeňka Ortová nám utekla ke svému vlastnímu blogu. Pro ty z vás, kteří se nechtějí o její humor připravit, uvádím na tento blog odkaz.

Napište nám

Vaše jméno:

Váš e-mail:

(na stránkách se nezobrazí)

Váš vzkaz:

Kontrolní údaje

Sem prosím napište číslo
devětset čtyřicet pět:

Toto pole nechte prázdné:

ODESLAT

Použití cookiesUžití cookies

Na těchto stránkách jsou použity tzv. cookies.

Do cookies se poznamenává údaj o kliknutí na článek pro účely statistiky čtenosti článku.

Použití cookies můžete kdykoliv zakázat v nastavení svého internetového prohlížeče. Stránky pak budou fungovat stejně, pouze bude zkreslena statistika.
 

JOUDAweb - autorka © Taťána Kubátová, e-mail:obchod@tkweb.cz, web: www.jouda.tkweb.cz            Aktualizováno: 7. 8. 2020